Dominion

Dominion 1×04 The Flood – кратък коментар

Предупреждение за спойлери, моля, който не е гледал епизода, да чете публикацията на своя отговорност!
dominion-the-flood
След като изгледах вече четири епизода от сериала и имам желанието да гледам още, мисля, че е крайно време да започна да го коментирам, защото явно това е нещото, което ще следя лятото. Разбира се, има и по-завъртяни  и интригуващи сериали от този, но засега и тук интригата ме е грабнала. Първоначалната ми идея за сериала беше, че са успели да съберат на едно робинята, която предаде Денерис в Игра на тронове, Чарлс Уидмор от Изгубени и наставникът на Бъфи, убийцата на вампири🙂 . Бих казала, че и тримата добре се вписват в новите си роли, въпреки, че Антъни Хед досега е играл предимно положителни герои в сериалите и филмите, в които съм го гледала, а Алън Дейл – отрицателни, докато тук е по-скоро обратно. Харесвам избора на актьора, който играе Алекс, определено това не е моя тип мъж на външен вид, но има излъчване подходящо за ролята. И незнайно защо от самото начало, без да съм гледала каквото и да било инфо, ми беше ясно, че е австралиец. Много харесвам и избора на актьора, който играе Майкъл(знам, че на български би трябвало да го кажа Михаил, но гледам сериала без субтитри, чувам как им произнасям имената в него и ми е неестествено да ги казвам по друг начин), и гласът, и лицето му са много подходящи, освен това успява да внуши една сдържаност, която според мен би трябвало да е присъща за един архангел. От друга страна избора на актьор, който да играе Гейбриъл ми е непонятен – нито като външен вид, нито като глас или излъчване намирам нещо ангелско в него. Но може би това е била целта и на създателите на сериала, не знам. И се чудя защо винаги по всички филми и сериали ангела, който се обръща срещу хората е Гавраил… Да спомена, че други интересни персонажи са ми синът на сенатор Уийл, сенатор Бека, появилата се в тази серия архангел Уриел. Сюжетната линия около Арика ми е може би най.-скучното в сериала, въпреки, че актрисата ми харесва.

За самата серия – появата на Уриел беше интересна, мисля, че сценаристите искаха да ни накарат да си мислим, че тя излъга Майкъл и застана на страната на Гейбриел, но аз мисля, че е точно обратното – излъга Гейбриъл и накрая ще подкрепи Майкъл. А най- ще се радвам, ако се окаже, че има трети вариант на развитие, за който не съм се досетила. Интересно ми е, ако е казано в пророчество, че избрания ще е на страната на Гейбриъл, дали това значи, че самия бог е предвиждал да има война между ангели и хора, или между ангели и ангели?

Беше ми ясно, че Алекс ще се завърне във Вега, както и че Майкъл няма да умре. Може би трябва да си мислим, че Уриел го спаси от кървенето, но аз мисля, че това беше Гейбриъл. Според мен, въпреки всичко до момента, Гейбриъл и Майкъл се обичат много и никой не би убил другия. Не очаквах Бека да послуша сенатор Уийл и да започне да прави изследвания на Майкъл, без негово знание, смятам, че тя наистина го обича, но изпитва някаква страх от сенатора, а и Майкъл постоянно се опитва да я откаже от себе си, което не знам дали няма да доведе до нейното предателство в един момент.

Смятам за доста недомислен от сценаристите разговора между Пикси и Клер, който разкри пред Фрост кой е Избрания. Пикси и Алекс се познават отдавна, Пикси знае, че е тайна кой е Алекс, и няма причина да каже Избрания, вместо да използва името му, когато говори за него, и то в стая пълна с хора. Драмата със заложниците знаех, че ще се разреши някак, но не очаквах генерал Райзън да застреля Фрост накрая, мисля, че това ще влоши отношенията му с Алекс. Друго си мисля, че ако някой ще издаде неволно кой е Избрания, това е именно Клер. Нарежда да го освободят без причина и дава заповеди да преговаря в опасна ситуация – мисля, че това са доста подозрителни действия.

Не очаквах финала на серията и убийството на дете. Но въпреки, че го показват като силно отрицателен герой, сенатор Уийл ми е симпатичен по някакъв начин, може би най-вече заради актьора. Хареса ми реакцията на сина му в края на серията. Въобще ще ми е много интересно развитието  около Уилям, защото той от една страна боготвори Избрания, от друга страна именно Избрания Алекс ще му отмъкне възлюбената Клер, смятам че именно този вътрешен сблъсък на героя, ще изиграе важна роля в сериала в даден момент.

About Rois

Ithil' quessir or Moon elf, mum of the Moon prince and artist.

Коментари

Все още няма коментари.

Вашият коментар

Join 755 other followers

Blog Stats

  • 348,017 hits
юли 2014
M T W T F S S
« Юни   Авг »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  
free counters
