Кулинарни

Кокоските с извара на Буба

В последните месеци напълно неглижирам влечението ми към кулинарството. Не само, че не съм публикувала нищо в блога, но и нищо не съм приготвяла вкъщи. Просто, звучи тривиално, но времето не ми стига. Преди няколко дни обаче попаднах на страхотна рецепта в един от любимите ми блогове, която ме накара да прекъсна дългия период на неприготвяне на нищо. Този път спазих рецептата едно към едно – кокоските с извара от блога на Буба. Мога да ви уверя, че са разкошни! Първо – стават много лесно, второ – изключително вкусни са. Вкъщи всички ги харесаха, по-долу ще видите снимка и на доволната ми племенница, която си хапва от тях с удоволствие. Качеството на снимките е лошо, но в момента фотоапарата ми не работи и снимам с телефон. Но заключението е, ако искате бърз за приготвяне и вкусен десерт, тези кокоски са идеални за случая.🙂 И това, че няма да ви се наложи да пусната печката, в тези жеги също си е плюс.🙂

Кокоски с извара
Кокоски с извара

Ето ги нашите запаси в хладилника.

Кокоски с извара

Натали хапва кокоски.

Натали яде кокоски с извара

About Rois

Ithil' quessir or Moon elf, mum of the Moon prince and artist.

Коментари

6 thoughts on “Кокоските с извара на Буба

  1. Струва ми се, че ще ги направя още утре :)))
    Обезателно ще се похваля със снимка🙂

    Posted by lesoleill | неделя, 3 август, 2014г., 15:54
  2. хах🙂 благодаря, много се радвам, че съм провокирала кулинарно вдъхновение и е било успешно😉 Поздрави и слънчево лято🙂

    Posted by boryanailieva | понеделник, 4 август, 2014г., 14:42
  3. Извара и кокос – две от любимите ми храни.🙂

    Posted by tzvetelin | вторник, 5 август, 2014г., 13:17

Вашият коментар

Join 755 other followers

Blog Stats

  • 350,237 hits
август 2014
M T W T F S S
« Юли   Септ »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
free counters
