Ерато

Ще бъдеш ли вятъра на южните острови?

Marilyn Monroe by George BarrisНамери ли друг лагунен бряг?
Заровен в пясъчни обятия,
помисли ли за мене как
превърна ме в купчина разпятия?

Продаде ли всички наши спомени
на своите северни ветрове?
А мен на чужди острови прогони ме,
да те създавам в южни светове.

Търсиш ли ме по надгробни камъни,
или си ме затворил в саркофаг,
при други спомени ненужни, но останали
да се прескачат като сънища в среднощния ти бяг?

Попита ли ме аз в какво ще се превърна,
щом ти ме виждаш само като точка в чужд океан?
Попита ли ме дали ще се върна,
ако се събудиш сред изгубения север сам?

Върви. Изкачвай върховете си заснежени,
вторачен в някой еделвайс недостъпен.
А щом той увяхне, ще видиш пак мене.
И от пясъка ще вдигна замък, любов за теб вътре да скътам.

29.04.2009г.
гр. Аринага
автор: Събина Брайчева 
photo: Marilyn Monroe by George Barris

About Rois

Ithil' quessir or Moon elf, mum of the Moon prince and artist.

Коментари

2 thoughts on “Ще бъдеш ли вятъра на южните острови?

  1. Докосна струна в душата ми! Благодаря, че го сподели!

    Posted by matcina | неделя, 24 август, 2014г., 3:06

Вашият коментар

Join 755 other followers

Blog Stats

  • 350,290 hits
август 2014
M T W T F S S
« Юли   Септ »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
free counters
