Ерато

Прокълнати палитри

Chills by Pascal CampionТи и аз не сме магия.
Ние сме тъжен листопад,
по алея, към парка свила,
в измачкания, сивкав град.

Ти и аз не сме звездите,
ние сме нощни светлини,
отблясващи в стъклата на колите,
докато незабелязано ръми.

Ти и аз не сме безкрая,
ние сме двете изостанали стрелки
на кулата, в която гълъби играят,
а хора не вдигат към нея глави.

Ти и аз не сме забрава,
ние сме прокълнати палитри.
Докато сивото ни разрушава,
ела до мен, над всичко да отлитнем.

22.01.2015г.
гр. Сопот
автор: Събина Брайчева
picture: Chills by Pascal Campion
вдъхновено от Angus and Julia Stone – Draw Your Swords

About Rois

Ithil' quessir or Moon elf, mum of the Moon prince and artist.

Коментари

Все още няма коментари.

Вашият коментар

Join 755 other followers

Blog Stats

  • 348,262 hits
януари 2015
M T W T F S S
« Дек   Февр »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
free counters
