Ерато

Искри

Woman with sparklerНе мога. Няма да мога.
Няма да искам да отворя очи.
Няма какво да ми свети без огън.
В мрак няма смисъл да гледам, нали?

Не мога. Няма да има как.
Няма как от въздуха да вдишам.
Отново този самозабравен мрак.
Кислорода през комина ще си е отишъл.

Не мога. Няма да съм аз.
Ще се превърна в някоя друга,
когато  покриеш лика си с атлаз
и изчезна пламъка ти, някъде зад ъгъла.

А може просто да не става така.
Може тук, до мен, да си останеш.
Да, казах ти, че съм дете на нощта,
но не знаех какво е светулка да хванеш.

Или пък вземи ме с теб,
ще преживея ярката зора,
ще се науча да тичам напред.
Само да виждам твойта светлина…

Няма да чуеш да ти го кажа,
но знам, че в очите ми всичко четеш
и след като знаеш колко си важен,
кажи ми, ще можеш ли искри да ми дадеш?

09.08.2015г.
гр. Сопот
автор: Събина Брайчева
вдъхновено от Birdy – Skinny Love
photo by Pinterest

About Rois

Ithil' quessir or Moon elf, mum of the Moon prince and the Sun prince.

Коментари

Все още няма коментари.

Вашият коментар

Join 808 other followers

Blog Stats

  • 394,137 hits
август 2015
П В С Ч П С Н
« Юли   Септ »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
free counters
