лични и общи

Четири години Роис се губи сред музите

RoisНа 30-ти септември 2015-та година, моя на шега започнат проект за блог навърши цели четири години! Да не повярва човек колко дълго успях и все още успявам да поддържам това си начинание, макар и не с интензитета, и ентусиазма, който беше в началото. Това до голяма степен се дължи и на липсата на свободно време. Но блога все още съществува и си е активен, което аз отчитам за свой личен успех. В последната една година блога се превърна в мястото, което като че ли е най-типично за мен – публикувам предимно стихове и разкази, написани от мен. В крайна сметка писането си остава моята най-голяма и силна страст, и се надявам никога да не се откажа от него, и винаги да намирам вдъхновение. Това в никакъв случай не значи, че в даден момент няма да се завърна към постовете с фотография, рецепти, класации или пък да ми дойде някаква идея за нови постове от различно естество. Никога не мога да знам в коя муза ще се изгубя утре.🙂

Няма да се разминем и с традиционната кратка статистика:

За четири години блога е бил посетен 255 768 пъти.
Посетителите са били най-често от България, Великобритания, САЩ, Германия и Испания.
Най-посещавана все още остава публикацията Необичайни и интересни бебешки имена.
За тези четири години съм публикувала 1045 публикации.
Най-посещаван ден остава 6-ти декември, 2013-та година, с 1028 посетители за едно денонощие.
109 са феновете на блога в WordPress, 532 във Facebook и 39 в Twitter.

Rois

Надявам се тези четири години с мен да са ви били приятни и забавни, също както на мен ми беше и все още ми е тръпка при всеки, публикуван от мен, нов пост. И да не забравя да ви честитя настъпването на октомври, един от най-любимите ми и вълшебни месеци, вече съм очакване на Хелоуин!🙂

About Rois

Ithil' quessir or Moon elf, mum of the Moon prince and artist.

Коментари

3 thoughts on “Четири години Роис се губи сред музите

  1. Честито,
    Блогът е включен и в TopBlogLog. Аз попаднах на него от там, заради участието в рубриката Photo Friday.
    Поздрави

    Posted by Боряна | четвъртък, 1 октомври, 2015г., 8:50

Вашият коментар

Join 755 other followers

Blog Stats

  • 350,235 hits
септември 2015
M T W T F S S
« Авг   Окт »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
free counters
