Ерато

Къде си?

Lana Del ReyКъде си, когато сама се събуждам?
Къде си, когато с някой ми се говори?
Къде си, когато пожелават ме чужди?
Къде си, когато съм толкова твоя?

Къде си, когато от нерви треперя?
Къде си, когато нещо ново се случва?
Къде си, когато насън не мога да те намеря?
Къде си, когато не мога да съм повече същата?

Къде си, когато аз съм винаги там
и чудил ли си се защо ме имаш?
Къде съм? Коя съм? Вече нищо не знам.
Вечно те няма, а някак всичко ми взимаш.

08.10.2009г.
гр. Плая Дел Инглес
автор: Събина Брайчева
photo model Lana Del Rey, photo taken by Pinterest

About Rois

Ithil' quessir or Moon elf, mum of the Moon prince and artist.

Коментари

Все още няма коментари.

Вашият коментар

Join 755 other followers

Blog Stats

  • 350,290 hits
октомври 2015
M T W T F S S
« Септ   Ноем »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
free counters
