Ерато

Сянка по ъглите

woman shadowТака копнях да съм светулка,
едничка, малка светлина,
дори във мрак и нощ забулена,
да съм ти пуснала искра.

Така копнях да съм частица,
от безкрайното сърце,
с което знам, че можеш да обичаш.
Можеш. Но явно не и мен.

Какво бях – сянка по ъглите,
пълнеж за часовете скучни,
усещане, което отлита,
щом тръгна и забравиш, че съм се случвала?

Във някой сън дали ме нарисува?
Дали запомни поне едно докосване?
Дори не бе ти нужно с мен да се сбогуваш…
А аз без теб… Горчиво анатемосване…

11.10.2015г.
гр. Сопот
автор: Събина Брайчева
photo by Pinterest

About Rois

Ithil' quessir or Moon elf, mum of the Moon prince and artist.

Коментари

Все още няма коментари.

Вашият коментар

Join 755 other followers

Blog Stats

  • 350,237 hits
октомври 2015
M T W T F S S
« Септ   Ноем »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
free counters
