Ерато

След мен

Vintage Photo by slight-art-obsessionСпри. Недей. Не чуваш ли, че шепна?
След мене недей да вървиш.
Потънал си в омая вълшебна,
наяве, в сън обагрен, спиш.

Недей. Зад ъгъла върни се,
изчакай крачките ми да заглъхнат,
от виното отпий и отдъхни си.
Обратно бързай, преди да поискаш пак да тръгнеш.

Ще тръгнеш, молила съм много.
Шумът по пода, от моя кринолин,
в душата ви пали някакъв огън.
След мен, по коридор от здрач, вървиш.

Коя си? Накъде отиваш?
Това ли искаш да ме попиташ?
Нима в сърцето смелост събираш,
само да знаеш как да ме наричаш?

Не искаш име, не искаш история,
искаш щом стигнем онази врата,
чиито кървави трески, със писъци говорят,
след мен да влезеш. И да сме само аз и ти в нощта.

Ще бъдем. За една целувка време.
Дъха човешки ще се слее със катрана,
на моите зеници, напоени
с призрачен мирис на лица забравени.

Ще бъдем. А после те настига
онази празнота във дробовете,
когато въздух търсиш, но не ти достига
и бавно вкочаняват се ръцете.

Недей. Не чуваш ли, че шепна?
Как странна е човешката душа –
всяка разумна мисъл те дърпа от вратата вълшебна,
а сърцето се опиянява с всяка крачка към смъртта.

14.10.2015г.
гр. Сопот
автор: Събина Брайчева
вдъхновено от трейлъра на филма Crimson Peak
photo: Vintage Photo by slight-art-obsession

About Rois

Ithil' quessir or Moon elf, mum of the Moon prince and artist.

Коментари

Все още няма коментари.

Вашият коментар

Join 755 other followers

Blog Stats

  • 348,017 hits
октомври 2015
M T W T F S S
« Септ   Ноем »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
free counters
