Ерато

Да спре да прескача…

Monica Bellucci by Helmut NewtonДа, знам, животът продължавал,
и щяла да дойде някога зора,
и някой, който ме заслужавал,
щял да освети за мен деня.

Да, знам. Ала така не го разбирам…
Не се научих да се влюбвам във лъчи.
Все тръпка в мрака си намирам
и нямам за светлото очи.

Да, знам. Но не това търся,
не искам пристан или дом.
Аз искам пак да ме разтърсва
и да се губя в някой стон.

Аз искам да се чувствам необятна,
да имам два-три часа от нощта,
но в тях да събирам цялото богатството
на неуловимата душа

на онзи принц, на полета, на урагана,
на онова ефирно, дяволско дете,
което граници в ума си няма,
а мисълта му все е някъде напред.

Аз искам да не мога да го хвана,
но в аурата му да левитирам,
и да попивам всеки миг като сме двама,
а като тръгва, безсилна да умирам.

Да, знам, животът продължавал,
усмивки щял да донесе и друг.
Но как сърцето в мен да убеждавам,
да спре да прескача, когато идваш тук?

17.10.2015г.
гр. Сопот
автор: Събина Брайчева
вдъхновено от Carly Simon – Coming Around Again
photo: Monica Bellucci by Helmut Newton

About Rois

Ithil' quessir or Moon elf, mum of the Moon prince and artist.

Коментари

3 thoughts on “Да спре да прескача…

  1. Such an amazing picture!

    Posted by Thys | неделя, 18 октомври, 2015г., 8:43

Вашият коментар

Join 755 other followers

Blog Stats

  • 349,508 hits
октомври 2015
M T W T F S S
« Септ   Ноем »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
free counters
