Ерато

Тъмни багрила

a1547bbd9b7e50ef632fb37c96a5a4afНе ме питай за моите вени.
Отдавна кръв там не тече.
Аз дишам чрез опиянение.
А ме опиват онези ръце,

които докосват между другото,
които не дават, а отвличат,
а после те забравят в някой ъгъл.
Но нищо. Аз така обичам –

да се разливам по чуждо безвремие,
обречено, да се заблудя,
че има как съня им да превзема.
Но залез виждам и в най-ярката зора.

Не ме жали, в дъги не вярвам.
Да, знам, те идват често след дъжда,
но при онези, дето копнеят яркост.
Аз защриховам само с тъмни багрила.

Така че изгреви по мене не рисувай,
не ще измислиш моя светлина.
Аз съм от тези, дето от мрака негодуват,
но само в него си откриват същността.

10.01.2016г.
гр. Сопот
автор: Събина Брайчева
вдъхновено от Sarah Mclachlan – Silence
photo by Katharina Jung

About Rois

Ithil' quessir or Moon elf, mum of the Moon prince and the Sun prince.

Коментари

Все още няма коментари.

Вашият коментар

Join 810 other followers

Blog Stats

  • 406,880 hits
януари 2016
П В С Ч П С Н
« Дек   Февр »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
free counters
