Ерато

Понякога

cae20d4c5a52bb00e1814f1fdd5c9d44Сещаш ли се за мен понякога?
Понякога, не непрестанно.
Спомняш ли си как съм те чакала?
Че ме няма не е ли странно?

Понякога ти не сънуваш ли
ръцете ни, в едно вплетени?
Понякога, всичко отпътувало,
не искаш ли пак да го усещаме?

Понякога, в някоя непозната,
не виждаш ли моите черти?
Понякога нощем не смяташ ли
колко пъти заедно сме били?

Понякога, когато сутрин ставаш,
спомняш ли си с нежност за това,
че някога и аз до теб съм спала?
Боли ли те, че днес аз съм сама?

Понякога, когато си с друга
и целуваш нейните очи,
не очакваш ли зад ъгъла
някой да се появи?

И този някой да съм аз.
Не очакваш ли, кажи ми!?
Нима всичко между нас
от теб отиде си завинаги?

Понякога и аз се чудя,
щом си толкова студен,
защо още през нощта се будя
и се чудя мислиш ли за мен.

03.08.2001 г.
гр. Сопот
автор: Събина Брайчева
photo by Jerry Schatzberg, 1965
photo model: Catherine Deneuve

About Rois

Ithil' quessir or Moon elf, mum of the Moon prince and artist.

Коментари

Все още няма коментари.

Вашият коментар

Join 755 other followers

Blog Stats

  • 350,290 hits
януари 2016
M T W T F S S
« Дек   Февр »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
free counters
