Ерато, Някакви

Нещо в гърлото

8fa2bb2770361e9d9e07792ba5e6fe9dКогато искам да преглътна,
но нещо писъка задържа
и прави погледа ми мътен,
тогава най-звучно в мен се кърши.

Така безмилостно и непопитано
подскача, и ронят се съчките,
на земята стъпкани, и сритани.
А всъщност даже не подсмърчам.

Не искам да пищя без глас.
Това така отчаяно боли…
Изтрих каквото значи „аз“.
И само ти си, само ти…

А ти… От невъзможност премаляла,
опитвам се на света да те опиша,
да знае защо няма смисъл да съм цяла.
Да знае кой слага буци в мойто дишане.

И само ти си, само ти…
А аз дори не съм наоколо.
Неприсъщо ми е да се давя във сълзи,
но нещо в гърлото заседна надълбоко.

20.03.2009 г.
гр. Пловдив
автор:Събина Брайчева
photo by Pinterest

About Rois

Ithil' quessir or Moon elf, mum of the Moon prince and the Sun prince.

Коментари

Все още няма коментари.

Вашият коментар

Join 810 other followers

Blog Stats

  • 406,880 hits
февруари 2016
П В С Ч П С Н
« Ян   Март »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
29  
free counters
