Ерато

Там съм, ти къде си?

339e215c0ef6f39b4fcd3c321ea9e36aТам съм, измежду всичкото останало.
Една от многото звезди в нощта ти.
Там съм. Чакам да спре да те няма
и все се опитвам да вляза в съня ти.

Там съм. Дорисувам лилавото в залеза,
а ти все се прехласваш по червеното.
Нетипично за мен, от други чувства опазена,
а ти… Все ти се губи чувството за мене.

Там съм. Спя до телефона,
а ти не ми звъниш достатъчно.
Чакам важните си задачи да догониш
и да се върнеш при мен да се оплакваш.

Там съм… Знам, че трябва да съм там…
Но нещо ми се размива напоследък.
Това, което мислих, че го знам,
става все по-безцветно и бледо.

Не те боли за мен достатъчно.
А аз дори не исках нищо друго,
само да ти липсвам повечето от останалите
и да не се чувствам излъгана.

И днес съм там. И чакам да погледнеш.
А ти все повече го обезцветяваш.
Недей… Недей да ме броиш последна.
Защото знаеш, че ми липсваш, затова ли все по-малко даваш?

07.07.2010г.
гр. Сан Фернандо
автор: Събина Брайчева
вдъхновено от Coldplay – Shiver
photo by Pinterest

About Rois

Ithil' quessir or Moon elf, mum of the Moon prince and the Sun prince.

Коментари

Все още няма коментари.

Вашият коментар

Join 810 other followers

Blog Stats

  • 407,260 hits
юли 2016
П В С Ч П С Н
« Юни   Авг »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
free counters
