Ерато

Очите ми не помнят изгреви

fd369f1603cacbabddae18d1b0757cb7Очите ми не помнят изгреви,
макар горяли в слънчеви огньове.
Очите ми, разпръскани, безизразни,
все не дочакват сутрешна отрова.

Очите ми, затрупани от пясъци,
в пустинните ветрове блуждаят,
но рано сутрин бягат от отблясъци,
за розовото на небето те не знаят.

Очите ми родени са във залеза,
и не намират смисъл в разни начала,
в петли ранни, в закуска, в на часовника алармата,
в кафеварката, нито в роса и мараня.

Очите ми деца са на преобърнатото,
спират да виждат, преди да се развидели.
Надежда, вяра, трепет – всичко сутрешно препъва ги.

Но все сънуват как идва Еос да ги спаси…

12.08.2010г.
гр. Сан Фернандо
автор: Събина Брайчева
photo taken by Pinterest

About Rois

Ithil' quessir or Moon elf, mum of the Moon prince and the Sun prince.

Коментари

Все още няма коментари.

Вашият коментар

Join 808 other followers

Blog Stats

  • 393,965 hits
август 2016
П В С Ч П С Н
« Юли   Септ »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  
free counters
