Някакви

Атлазени спомени

78ee551e11e76c1ffabc9404cd21f8d7Навярно тогава любов е било.
Навярно тогава била съм и друга,
била съм надеждна, копнежна, в едно
с тебе. И не, не съм лъгала.

Навярно тогава били са други звезди
и по-различен е бил небосвода,
и друго е греело в мойте очи,
и шепнело е, че искам и мога

да съм нечия до необятност,
и да се прераждам във безвремие.
Навярно тогава бил си ми слабост
Навярно тогава давах, не вземах.

Навярно… Било е онази магия,
която до изнемогване копнея.
Навярно не зная как в мен да я крия
и днес вече няма и помен от нея.

И толкова ми е съдбовно,
когато си мисля за тогава…
Унесена вкусвам от атлазени спомени.
И после към безкрая продължавам.

03.03.2017г.
гр.Сопот
автор: Събина Брайчева
вдъхновено от Жулиета – Тангра
photo by Caroline Petters

About Rois

Ithil' quessir or Moon elf, mum of the Moon prince and the Sun prince.

Коментари

Все още няма коментари.

Вашият коментар

Join 808 other followers

Blog Stats

  • 394,132 hits
март 2017
П В С Ч П С Н
« Февр   Апр »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
free counters
