Ерато

Не бях за теб…

6875f5e2eaa46ba6822d9cee41988f93Без теб съм родена. Ти не беше за мен.
И все те отнемах, уж за час, уж за ден.
От тази, онази, все джебчийствах без страх.
Все не те опазвах, все връщах се пак.

Все достойна не ставах, бях лъжлива, порочна.
Недостатъчно давах,  все наново започвах.
Все обърквах сценария, все четях го безизразно.
Все грешни моменти повтарях.
Все извинението ми се изнизваше.

Все се таях в анатемите.
Все бях облечена в ярко червено.
Все черните фигури във шаха вземах.
Все гледах нагло, вместо смутено.

Все бях онази досадната,
за която ти казваха, че не съм подходяща.
Но все ме търсеше, блед и отпаднал…
Порочна крадях те, но те връщах с ореоли искрящи…

30.03.2010г.
гр. Сан Фернандо
автор: Събина Брайчева
вдъхновено от Тангра – Жулиета
photo: screenshot from the movie Pompeii

About Rois

Ithil' quessir or Moon elf, mum of the Moon prince and the Sun prince.

Коментари

Все още няма коментари.

Вашият коментар

Join 809 other followers

Blog Stats

  • 397,686 hits
март 2017
П В С Ч П С Н
« Февр   Апр »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
free counters
