Ерато

Катрана в мен

2a8cb15866f663861468e7476cdf6dafНе вярвай на цветните картини,
които в очите ми рисуваш.
Не вярвай, че угасва миналото,
зора, за да просъсществува.

Не вярвай, че ме пренареждаш
и изглаждаш онези черти,
в които Дявола в мен се оглежда.
Не вярвай, че факел си ми ти.

Може да изглежда, че до теб съм,
или че смисрено днес мълча,
но душата ми танцува в епилепсия.
Няма как да я допълниш със това,

което наредил си ми за дом.
И нежността, която даваш,
изпарява се в погром
от катран. И не успокояваш

Ала аз не и го исках.
Ти някак сам се заблуди,
че ме караш да съм истинска.
И по-добре ума си напои

с спомени, за онези моменти,
в които ти изглеждам твоя.
Сънувам похот с тъмни орнаменти
Обречена съм на безбожие,

не мога като Аврора да огрея,
само защото така ме бленуваш.
Катрана в мен е мойта панацея.
Потопи се или ме преболедувай.

19.04.2017г.
гр. Сопот
автор: Събина Брайчева
вдъхновено от Lana Del Rey – West Coast
photo Tally by Brooke Shaden

About Rois

Ithil' quessir or Moon elf, mum of the Moon prince and the Sun prince.

Коментари

Все още няма коментари.

Вашият коментар

Join 808 other followers

Blog Stats

  • 394,132 hits
април 2017
П В С Ч П С Н
« Март   Май »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
free counters
