Archive for

Съвети по телефона

Телефонът май звъни. – Ало, аз съм Натали, търся батко си Мартин, за спешни съвети необходим. – Ало, аз съм ветеран, много тайни ще издам, мами, баби и бащи – я, набързо ги строи! – Най-големия проблем – как да дойдат бързичко при мен? – Плачеш жално, гръмогласно, не се отказваш – да им стане … Има още

Новогодишни обещания – част 1

автор на статията: ©Събина Брайчева Сигурно и вие, като всички останали хора по света, сте си казвали на Коледа или Нова година, че ето това вече няма да го правите или догодина задължително ще направите еди-кое си. Друг е въпроса, че твърде малък процент от новогодишните обещания биват спазени. Ето ви един списък с най-често … Има още

13 декември – Ден на Света Лусия

Денят на Света Лусия се отбелязва в скандинавските държави – Швеция, Норвегия, Финландия, Дания, както и в Италия, и на остров Сейнт Лусия. Народните вярвания гласят, че 13 декември е най-късия ден в годината, следван от най-дългата нощ и от днес нататък денят расте по малко всеки ден. Всъщност това са езически вярвания, преплели се … Има още

Присъединете се към 808 други абонати

Blog Stats

  • 681 179 hits
декември 2011
П В С Ч П С Н
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
free counters